اخبار

پیام تبریک مدیرعامل ایکیدو به مناسبت روز جهانی کارگر

مدیرعامل شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو با صدور پیامی، روز جهانی کارگر را به عموم کارگران، به ویژه همکاران پرتلاش خود در هلدینگ ایکیدو تبریک و شادباش گفت.

به گزارش روابط عمومی گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو متن پیام احمد رویایی بدین شرح است:

یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است که زحمات کارگران خدوم ارج نهاده شود. بخش عظیمی از دستاوردهای کشور عزیزمان مرهون تلاش‌های صادقانه و جهادی این قشر زحمت‌کش است که با اعتقاد راسخ و همت والای خود، شکوفایی اقتصادی کشور و رشد و تعالی و توسعه اقتصاد و صنعت را موجب می‌شوند.

شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو مفتخر است با همراهی و مشارکت مؤثر همکاران معزز، همواره نقش مؤثری را در تولید محصولات با کیفیت برای تأمین نیازهای داخلی و صادرات و ارزآوری ایفا کند.

در سال جدید که با نام رشد تولید و مهار تورم نامگذاری شده است، امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تلاش همه همکاران خدوم و زحمتکش، فصل جدیدی در توسعه و رشد این شرکت معظم برای افزایش ارزش افزوده در زنجیره ارزش محصولات تولیدی گشوده شود.

اینجانب به مناسبت روز جهانی کارگر، بر خود واجب می‌دانم ضمن تشکر از شما عزیزان و خانواده‌های محترم تان، این روز مهم را تبریک و تهنیت گفته، برای همه شما آرزوی سلامتی، آرامش و تداوم توفیقات الهی را مسالت دارم.

احمد رویایی
اردیبهشت ماه ۱۴۰۲