اخبار

شکل‌گیری “نیرومحرکه نوین” در دستور کار مدیرعامل جدید

شکل-گیری-نیرومحرکه-نوین
مدیرعامل شرکت صنعتی نیرومحرکه در جمع مدیران، معاونان و اعضای هیات مدیره این شرکت گفت: نیرومحرکه مجموعه ای منحصربه فرد است که با برخورداری از سرمایه‌های انسانی متخصص و کم نظیر و از طریق تولید گیربکس به صنعت خودروی کشور خدمت می کند.
نیما مصلح با اظهار خرسندی از حضور در جمع خانواده بزرگ نیرو محرکه، تاکید کرد: وقتی صنعت خودرو در حال توسعه است ما نیز به طریق اولی باید در این مسیر پیشرو باشیم.
وی به ضرورت نوسازی و بهسازی ظرفیت‌های تولید پرداخت و افزود: هدف ما دستیابی به نیرومحرکه نوین است. مصلح افزود: نیرومحرکه نوین، شرکتی با ماشین آلات به روز شده خواهد بود تا از طریق تولید با کیفیت، تنوع بخشی به محصولات و توجه به نیروهای انسانی، سرآمدی خود را در صنعت گیربکس تثبیت کند.
وی خطاب به معاونان و مدیران این شرکت گفت: به همین منظور بازنگری و به روز آوری استراتژی های نیرومحرکه، در راستای رشد و توسعه آن، بر اساس شرایط موجود ضرورتی انکار ناپذیر است.

وی همچنین تقویت بنیه مالی نیرومحرکه را یکی از برنامه‌های آتی این شرکت برشمرد و از همکاران خواست در بازنگری و اجرای استراتژی های شرکت حضوری پررنگ و مشارکت حداکثری داشته باشند. گفتنی است، مصلح از خطوط تولید نیرومحرکه نیز بازدید و در ضیافت افطاری کارکنان حضور یافت.