اخبار

حضور پنح شركت زيرمجموعه ایکیدو در نمايشگاه قطعات، لوازم و مجموعه‌هاي خودرو

بازدید-شرکتهای-گروه-ایکیدو-در-نمایشگاه-قطعات

پنج شرکت مهرکام پارس، محورسازان، نیرومحرکه، توسعه و عمران نایین و ریخته‌گری آلومینیوم ابهر كه از زيرمجموعه‌هاي ایکیدو به شمار مي‌روند، با حضور در هجدهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه‌هاي خودرو، توانمندي و دستاوردهاي خود را در معرض ديد عموم قرار دادند.

در اين نمايشگاه، شركت محورسازان ضمن ارايه محصولات توليدي، پروژه و برنامه‌هاي آتي خود را معرفي كرد؛ اين مجموعه برنامه دارد تا با افزایش ظرفیت تولید، درون سپاری و داخلی‌سازی قطعات، شرکت را در جهت نیل به اهداف کلان هدایت كند.

شرکت مهرکام پارس، با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها در تامین و تولید قطعات و لوازم خودرو و ارایه برنامه‌های خودکفایی در اين نمايشگاه حضور يافت و نيز شرکت ریخته‌گری آلومینیوم ایران خودرو اولین نمونه از قطعات موتور IK3  در گروه صنعتی ایران خودرو شامل سرسیلندر و کمبیرینگIk3   را در غرفه خود ارايه كرد.

هم چنين شرکت صنعتی نیرو محرکه، گیربکس نیمه اتومات AMT6 توليدي خود را در اين نمایشگاه در معرض بازديد عموم قرار داد كه مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت؛ اين محصول در حال حاضر در مرحله صحه‌گذاری قرار دارد.

در این نمایشگاه، شرکت توسعه و عمران نایین‌ نیز محصولات خود از جمله میل‌لنگ و میل بادامک و… محصولات ایران‌خودرو را به نمایش گذاشت.

گفتني است، نمايشگاه قطعات، لوازم و مجموعه‌هاي خودرو از تاريخ 22 تا 25 مردادماه، در محل نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار شد.