اخبار

کیفیت قطعات مجموعه ایکیدو زیر ذره‌بین ایران خودرو

در راستای ابلاغیه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و تحقق سیاست‌ها، اهداف و برنامه‌های کیفی سال شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو در سال۱۴۰۲، مدیر عامل شرکت ایکیدو بر ضرورت ارتقا کیفیت قطعات و خدمات شرکت‌های گروه ایکیدو در چارچوب طرح جامع تحول کیفیت و خدمات گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد.

به همین منظور در تاریخ 26 تیرماه نشستی با حضور مدیران عامل، معاونان و مدیران ارشد این مجموعه و با حضور همکاران معاونت کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد.

در این گردهمایی چارچوبب الزامات کیفی، راهبردها و  چگونگی اجرا و پیاده‌سازی سیستم‌های تولید و کیفیت سازندگان (IKPS+) و (IKQS+) در شرکت‌های تحت پوشش ایکیدو به‌منظور افزایش سطوح بلوغ پارامترهای هشت‌گانه سیستم‌های کیفیت شرکت‌ها تشریح گردید.

همچنین در این نشست ضمن معرفی فرآیند ساماندهی و ایجاد تعهد مدیریت در جهت دستیابی به رشد و توسعه پایدار کیفیت، مقرر شد، در بازه زمانی مردادماه تا پایان سال 1402، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم برای اجراء فاز اول مدل مفهومی سیستم‌های کیفیت با نظارت مستمر ایکیدو اجرا شود و سپس با توجه به نتایج بدست آمده و ارزیابی سطوح بلوغ در سیستم‌های کیفیت و تولید برنامه‌ریزی لازم برای فاز دوم مدل برای سال 1403 صورت گیرد.