اخبار

بازدید مدیرعامل ایکیدو از نمایشگاه قطعات و مجموعه‌های خودرو

مدیرعامل شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو با حضوردر نمایشگاه قطعات، لوازم ومجموعه‌های خودرو از غرفه شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ بازدید کرد.

وی با حضور در غرفه شرکت صنعتی نیرومحرکه از جدیدترین دستاوردها در حوزه گیربکس‌های دستی و نیمه اتوماتیک شش دنده بازدید و بر توسعه خط مونتاژ و داخلی‌سازی گیربکس اتوماتیک در راستای سیاست‌های گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد.

رویایی در بازدید از غرفه مهرکام‌پارس نیز، ضمن تاکید بر حفظ سهم تامین از تزیینات داخلی و خارجی محصولات فعلی ایران خودرو، خواستار افزایش سهم تامین این شرکت از مجموعه قطعات پلیمری، صندلی و سیستم تهویه مطبوع محصول ری‌را و محصول پروژا TF21 شد.

وی همچنین در بازدید از غرفه شرکت توسعه و عمران نائین، گفت: ظرفیت ریخته‌گری و ماشین‌کاری میل‌ لنگ و میل بادامک در این شرکت در راستای تامین تمام نیاز گروه صنعتی ایران خودرو و ایساکو و تقویت حضور در بازار خدمات پس از فروش  و صادرات باید افزایش یابد. وی بر راه‌اندازی ماشین‌کاری و تولید انبوه میل لنگ موتور جدید سه سیلندر ایران خودرو تاکید کرد.

رویایی در غرفه شرکت ریخته‌گری آلومینیوم ایران خودرو نیز حضور یافت و ضمن تقدیر از زحمات تیم مدیریت در تولید سرسیلندر و کپه موتور سه‌سیلندر بر تمرکز بر افزایش کیفیت، کاهش ضایعات در حد استاندارد و نوسازی خطوط تولید در سال جاری در این شرکت تاکید کرد.

وی در غرفه محورسازان ایران خودرو نیز گفت: تلاش برای افزایش عمق مهندسی مجموعه قطعات تولیدی از جمله اکسل تارا و محصولات جدید ایران خودرو با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل موجود شرکت در دستور کار قرار گیرد.