اخبار

بازدید مدیرعامل ایکیدو از شرکت محورسازان ایران خودرو

بازدید-مدیرعامل-ایکیدو-از-شرکت-محورسازان -ایران-خودرو

مهندس احمد رویائی به همراه عضو هئیت مدیره، معاونین و جمعی از مدیران شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو(ایکیدو) ضمن بررسی عملکرد 10 ماهه ابتدائی سال 1402 شرکت محورسازان ایران خودرو، از خطوط تولید و سالن‌های ماشینکاری آن شرکت بازدید بعمل آورند.

مدیرعامل ایکیدو پس از ارزیابی وضعیت تولید و مونتاژ مجموعه قطعات اکسل جلو و عقب، دیسک و توپی، کالیپر و غیره کاربردی در محصولات گروه صنعتی ایران خودرو بر جذب حداکثری سهم از زنجیره تامین (MRP) ایران خودرو و افزایش عمق ساخت و تامین داخلی قطعات خام و مواد اولیه حداقل به میزان 50 درصد از کل سبد تامین، از طریق هم‌افزایی بین شرکت‌های تولید کننده قطعات ریخته‌گیری و شرکت محورسازان با محوریت ایکیدو تاکید نمود.

بازدید-مدیرعامل-ایکیدو-از-شرکت-محورسازان -ایران-خودرو

از تکالیف و وظایف مهم ایشان برای مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره شرکت محورسازان، انجام پروژه‌های تعمیر و نگهداری اساسی ماشین‌آلات و تجهیزات با قدمت بالای خطوط تولیدی و نیز استفاده بهینه از ظرفیت‌های خالی خطوط می‌باشد.

احمد رویائی، افزایش 11 درصدی تیراژ تولید قطعات در 9 ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال 1401 را نتیجه تلاش صورت گرفته در مجموعه دانست و افزود کاهش هزینه‌های جذب نشده و به تبع آن افزایش درآمد و سود خالص سالیانه می‌بایست در رئوس اهداف کلان و راهبردی مدیران ارشد آن شرکت قرار گیرد.

وی در پایان، با اشاره به تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌های تولید قطعات محوری محصولات جدید ایران خودرو، بر رعایت دو پارامتر کلیدی حداکثری نمودن مدیریت زنجیره تامین مواد خام و گسترش عمق ساخت مجموعه قطعات از مرحله طراحی، توسعه و تکوین تا انبوه سازی و جذب حداقل 90% سهم از زنجیره تامین ایران خودرو برای آن مجموعه قطعات تاکید نمودند.

بازدید-مدیرعامل-ایکیدو-از-شرکت-محورسازان -ایران-خودرو

 

ارتباطات و امور بین‌الملل ایکیدو