اخبار

بازدید مدیرعامل ایکیدو از شرکت صنعتی نیرومحرکه

بازدید-مدیرعامل-ایکیدو-از-نیرومحرکه

نیرومحرکه باید به سمت شرکت زنجیره تامین ردیف اول (Tier one) گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه تامین انواع گیربکس دستی و اتوماتیک حرکت کند.

دکتر احمد رویائی مدیرعامل شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو در بازدید از شرکت صنعتی نیرو محرکه با ذکر مطلب فوق گفت:« امیدوارم نیرومحرکه به اهداف تعالی خود دست یابد و ما در شرکت گسترش تمام توان خود را در راستای هم افزایی شرکت‌های زیر مجموعه به کار خواهیم بست».

مدیرعامل شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو که در جمع مدیران و کارکنان نیرومحرکه سخن می‌گفت، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمعی از پرسنل متخصص و متعهد این شرکت، با قدردانی از دکتر محمد حسن محمدزاده به دلیل پذیرش مسئولیت در هلدینگ گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو، از زحمات و دست آوردهای مهندس همایون ثقفی مدیرعامل پیشین این شرکت تشکر نمود.

مدیرعامل ایکیدو در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو، تقویت، هم‌افزایی و حل مشکلات شرکت‌های زیر مجموعه می‌باشد، به ضرورت سودآوری شرکت‌های گروه پرداخت و در همین رابطه تاکید کرد:« شرکت گسترش اهتمام ویژه‌ای به اهداف و استراتژی های گروه معظم ایران خودرو دارد وی اظهار امیدواری کرد با حضور دکتر محمدزاده در راس مدیریت نیرومحرکه، شرایط مورد نظر ایران خودرو در زمینه تامین گیربکس، بیش از پیش هموار گردد».

وی تاکید کرد: «ما به عنوان سهام‌دار علاقمند هستیم نیرو محرکه هماهنگی‌های بیشتری با شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو داشته باشد و ما بتوانیم صد در صد و با تمام توان در خدمت نوسازی ماشین آلات این شرکت باشیم».

به گزارش خبرنگار ما در ابتدای این دیدار، دکتر محمدحسن محمدزاده با ارائه گزارشی از شرایط جاری و مشکلات موجود در شرکت صنعتی نیرومحرکه، گفت:« در حال حاضر تنوع گیربکس‌های تولیدی این شرکت بیش از اندازه است، لذا باید به سمتی حرکت کنیم تا از طریق طراحی و مشارکت با ایران خودرو و ضمن کاستن از این تنوع غیر قابل قبول، کیفیت و تیراژ محصولات را بالا ببریم»

مدیرعامل شرکت صنعتی نیرومحرکه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه متاسفانه میانگین سنی ماشین آلات نیرو محرکه بیش از ۲۶ سال می‌باشد، از شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو خواست در مسیر نوسازی و بهسازی ماشین آلات نیرومحرکه، یاری رسان این شرکت استراتژیک باشد.

این گزارش می‌افزاید؛ مهندس غفاری عضو هیئت مدیره شرکت ایکیدو نیز با اذعان به این نکته که مردم از ما انتظار تولید محصولات با گیربکس اتوماتیک دارند، از نیرومحرکه خواست تا با تولید نسل جدید گیربکس‌ها، توقعات ذی نفعان به ویژه نسل‌های جدید را فراهم آوریم.

وی تصریح کرد: «با وجود شرکت توانمندی چون نیرومحرکه، با این میزان از تخصص و تجربه و دارا بودن مرکز آموزشی و پژوهشی، تاکنون گیربکس‌های اتوماتیک در کشور تولید نشده است و ضرورت دارد در راهبردهای آتی شرکت نگاه ویژه ای به راه اندازی زنجیره طراحی تا تولید گیربکس اتوماتیک مطابق با نقشه راه گروه صنعتی ایران خودرو شود».

به گزارش روابط عمومی؛ دکتر احمد رویایی و هیات همراه، پس از این دیدار با حضور در شرکت‌های ناپکو و تولیدی صنایع اشتاد ایران از زیر مجموعه‌های شرکت صنعتی نیرو محرکه، از نزدیک در جریان مشکلات، ظرفیت ها و توان این شرکت‌ها قرار گرفت.ایشان در بازدید از ظرفیت ها و خطوط تولید شرکت اشتاد ایران بر ضرورت استفاده از ظرفیت خالی خطوط ریخته گری در تامین قطعات چدنی مصرفی در سایر شرکت های گروه ایکیدو، حداکثر استفاده از ماشین های تراش در تولید سرسیلندرهای مورد نیاز گروه صنعتی و نیز مولدسازی دارایی های غیرمولد تاکید نمودند.