اخبار

افزایش پنج برابری سود عملیاتی شرکت درخشان‌ساز

بازدید-مدیرعامل-ایکیدو-از-درخشان-ساز

مهندس احمد رویایی، مدیرعامل شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو، به همراه جمعی از مدیران ارشد آن شرکت با حضوردر شرکت پلاستیک‌های مهندسی درخشان‌ساز، ضمن بررسی وضعیت عملکردی 10 ماهه اول سال جاری از خطوط تولید آن شرکت بازدید نمودند.

بازدید-مدیرعامل-ایکیدو-از-درخشان-سازایشان بر بازاریابی و توسعه همکاری‌های داخلی و خارجی برای دریافت سفارشات جدید تولید انواع کامپاندهای پلیمری و انواع نایلون با گریدهای متنوع بعنوان تنها راه برای حل مساله ظرفیت‌های تولیدی خالی در این شرکت تاکید نمودند.

مدیرعامل ایکیدو همکاری نزديک با دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها و استفاده از ظرفيت‌های دانشگاه و صنعت برای بهره‌مندی از تکنولوژي‌های نو و توانمندسازی شرکت در توليد و ارائه محصولات جديد به بازار، را از تکالیف مهم مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره شرکت درخشان ساز برشمردند و جذب تسهیلات کم بهره از موسسات مالی و بانک‌ها را برای تامین سرمایه در گردش مورد نیاز را اولویت کاری مدیران ارشد آن مجموعه دانست.

بازدید-مدیرعامل-ایکیدو-از-درخشان-سازرویایی، از تمامی پرسنل و مدیران شرکت پلاستیک‌های مهندسی درخشان‌ساز بدلیل افزایش حدود پنج برابری سود عملیاتی 10 ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل تشکر و قدردانی نمود.

بازدید-مدیرعامل-ایکیدو-از-درخشان-ساز

“ارتباطات و امور بین‌الملل ایکیدو”