اخبار

پیام تسلیت سرپرست ایکیدو به مناسبت شهادت حضرت آیت ا.. سیّدابراهیم رئیسی

ارتحال-سیدابراهیم-رییسی

به گزارش روابط عمومی ایکیدو، سرپرست هلدینگ سرمایه‌گذاری ایران خودرو با صدور پیامی، شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشور را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، خادم الرضا، رئیس‌جمهور مردمی و انقلابی کشور و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، در سالروز میلاد مسعود حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(علیه‌السلام)، قلب‌های‌ ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر‌ است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد‌.

تلاش جهادی و شبانه‌روزی این سید محرومان در پیگیری حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.

رئیس جمهور پرتلاش و خستگی‌ناپذیر مردم ایران که در راه اعتلاء و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم بزرگ ایران سر از پا نمی‌شناخت، بر سر عهد خود ایستاد و جان خود را فدای ملت کرد.

اینجانب به نمایندگی از کارکنان هلدینگ گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو این مصیبت عظمی را محضر مقام معظم رهبری و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تسیلت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مردان خدوم و صبور علو درجات و برای ملت بزرگ ایران، خاصه خانواده گرامی شهیدان این سانحه دردناک، آرامش و شکیبایی آرزومندم.

 

داود حمزهء

سرپرست شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو