اخبار

پیام تبریک مدیرعامل ایکیدو به مناسبت روز جهانی کارگر

مدیرعامل شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو با صدور پیامی، روز جهانی کارگر را به جامعه کارگران، به ویژه به همکاران پرتلاش هلدینگ ایکیدو تبریک و شادباش گفت.

به گزارش روابط عمومی گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو متن پیام احمد رویایی بدین شرح است:

دوازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی برای قدردانی از تلاش بی‌شائبه کارگران است. بی‌شک بخش بزرگی از دستاوردهای اقتصادی کشور مرهون زحمات صادقانه کارگرانی است که با ایمان و باورشان، رشد و توسعه‌ی بخش صنعت کشور را رقم می‌زنند.

شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو افتخار دارد با سرلوحه قرار دادن شعار سال “جهش تولید با مشارکت مردم” و در راستای برنامه‌های کلان ایران خودرو، نقش پررنگی را با همراهی کارکنان گرانقدرش در تولید محصولات صنعت خودروسازی و تامین نیازهای داخلی و صادرات و ارز آوری ایفا نماید.

امید است با مدیریت درست و تلاش و همراهی همکاران در مسیر تعریف شده، آغازگر نقطه‌ای جدید در توسعه و رشد این هلدینگ بزرگ با هدف افزایش ارزش افزوده در زنجیره ارزش محصولات تولیدی باشیم.

در پایان به مناسبت روز جهانی کارگر، ضمن تهنیت و ارج نهادن به مقام کارگران به ویژه همکاران‌مان در این مجموعه، برای تک تک آنان آرزوی سلامتی و تندرستی دارم.

 

احمد رویایی

اردیبهشت‌ماه 1402