اخبار

ارجمندی خبر داد:
افزایش سهم ایکیدو در تأمین نیازها و تکمیل زنجیره تولید ایران‌خودرو

غلامرضا خلیل ارجمندی

مدیرعامل شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو گفت: در سال 1401 برنامه‌های گسترده‌ای برای تأمین نیازها و تکمیل زنجیره تولید محصولات ایران‌خودرو به اجرا در خواهد آمد.
به گزارش روابط عمومی گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو، غلامرضا خلیل ارجمندی در جمع مدیران و کارکنان ایکیدو با بیان این مطلب گفت: از ابتدای سال جدید سیاست‌ها و برنامه‌های جدیدی به اجرا در خواهد آمد تا بتوانیم ضمن افزایش نقش خود در تأمین قطعات و رفع نیازهای شرکت ایران‌خودرو، گام‌های بلندی برای افزایش ارزش و اعتبار مجموعه بزرگ ایکیدو، افزایش ارزش سهام و رشد سودآوری مجموعه برداریم.
مدیرعامل شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو افزود: کلیه اقدامات و تصمیمات در گروه ایکیدو باید شفاف و قابل اندازه‌گیری باشند تا بتوان نسبت به کفایت برنامه‌های اجرا شده ارزیابی مناسبی ارائه داد.
ارجمندی اظهار داشت: برای دست‌یابی به اهداف برنامه‌ریزی‌شده، نیاز به اصلاح ساختار و چابک‌سازی شرکت وجود دارد.
وی گفت: شرکت‌های تابعه ما به دو دسته قطعه‌ساز و تولیدی و سرمایه‌گذاری تقسیم می‌شوند که گروه اول باید ارتباط خود را با شرکت ایران‌خودرو افزایش داده و در زنجیره ارزش و تولید آن شرکت نقش مهم‌تری ایفا کنند. گروه دوم که شامل شرکت‌های اقتصادی است نیز باید به‌ گونه‌ای عمل کنند که در تولید سود برای شرکت و سهامداران نقش بیشتری داشته باشند.
مدیرعامل ایکیدو با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای افزایش بهره‌وری شرکت‌های تابعه در سال 1401 گفت: این برنامه‌ها در سال جدید ابلاغ خواهد شد و امیدواریم مدیران و کارکنان همه شرکت‌ها با تلاش خود بتوانند به دستاوردهای مورد انتظار دست یابند. 

[flagallery gid=264 w=100% skin=photomania]